Kontakt mig nu og hør mere om, hvordan jeg kan servicere dig og dine ejendomme.
Digitalisér og automatisér dine ressourcekrævende opgaver

Dokumentarkivet
Et brugervenligt online arkiv, hvor du let deler dokumenter, eksempelvis indkaldelser, referater, husorden og vedtægter med beboere, bestyrelser, viceværter m.fl.
Økonomiske Data
En systematiseret og enkel oversigt over ejendommens økonomiske data, som kan deles med bestyrelsen så enkelt som i en online bank.
Online skadeanmeldelse
Ejendommen melder selv skaden direkte til forsikringsselskabet uden mellemled.
Digitale underskrifter
Forkort arbejdsgange og spar penge med digitale underskrifter på f.eks. lejekontrakter, overdragelser og referater.
Online bilagsgodkendelse
Digital og automatiseret godkendelse af bilag med mulighed for fuld selvbetjening for ejendommens bestyrelse. Derudover mulighed for OCR som sparer bogholder for tid.
Effektivisér kommunikationen med ejendommens beboere

Beboerprofiler
Beboerne opretter sig selv og indtaster mailadresse og mobilnumre til fremtidig kommunikation med bestyrelse, vicevært og administrator.
Beboer-postkasse
Alle brugere får en personlig digital postkasse. Det letter kommunikationen mellem beboere, bestyrelsen og administrator
SMS-service
Administrator eller bestyrelse sender SMS til beboerne f.eks. med påmindelser eller i tilfælde af akutte situationer på ejendommen
Gør livet nemmere for foreningens beboere - og viceværterne

Booking af vaskeri og fælleslokaler
Booking har aldrig været nemmere! Opret egne faciliteter - vaskemaskiner, festlokale, grillen i gården m.v. - og undgå tidskrævende opkald og koordinering med online booking
Guide til andelshaver ved salg af bolig
Mange beboere har aldrig prøvet at sælge en andelsbolig før. Det kan være en ressourcekrævende og nervepirrende proces. Med salgsguiden klarer beboerne trygt processen på egen hånd.
Online indberetning af opgaver
Lad beboerne indberette fejl og mangler direkte til opgavestyringen. Bestyrelsen kan følge med, men slipper for at være mellemled. Viceværten/bestyrelsen afslutter og giver let tilbagemeldinger på opgaverne
Vælg den pakke af services, der giver bedst mening for dig og dine kunder
GRUNDPAKKE
ProBo grundpakken giv dig mange besparelser og serviceforbedringer – med få timers indsats. Del dokumenter, håndter godkendelse af bilag, indhent beboernes kontaktinformationer, send sms, mails og meget andet.
FULD PAKKE
Med den fulde ProBo pakke får du hele grundpakken – plus visning af økonomiske data opsat efter jeres kontoplan og inkl. scannede bilag.
PLUS PAKKE
Pluspakken giver dig alt fra fuld pakke og dertil moderne touchskærme til opgangene integreret med ProBo. Informationer spejles automatisk på alle enheder, så kommunikationen bliver let og dækker bredere end nogle andre systemer.