Digitalisér og automatisér dine ressourcekrævende opgaver

Dokumentarkivet

Et brugervenligt online arkiv, hvor du let deler dokumenter, eksempelvis indkaldelser, referater, husorden og vedtægter med beboere, bestyrelser, viceværter m.fl.

Økonomiske Data

En systematiseret og enkel oversigt over ejendommens økonomiske data, som kan deles med bestyrelsen så enkelt som i en online bank.

Online skadeanmeldelse

Ejendommen melder selv skaden direkte til forsikringsselskabet uden mellemled.

Digitale underskrifter

Forkort arbejdsgange og spar penge med digitale underskrifter på f.eks. lejekontrakter, overdragelser og referater.

Online bilagsgodkendelse

Digital og automatiseret godkendelse af bilag med mulighed for fuld selvbetjening for ejendommens bestyrelse. Derudover mulighed for OCR som sparer bogholder for tid.

Effektivisér kommunikationen med ejendommens beboere

Beboerprofiler

Beboerne opretter sig selv og indtaster mailadresse og mobilnumre til fremtidig kommunikation med bestyrelse, vicevært og administrator.

Beboer-postkasse

Alle brugere får en personlig digital postkasse. Det letter kommunikationen mellem beboere, bestyrelsen og administrator

SMS-service

Administrator eller bestyrelse sender SMS til beboerne f.eks. med påmindelser eller i tilfælde af akutte situationer på ejendommen

Gør livet nemmere for foreningens beboere - og viceværterne

Booking af vaskeri og fælleslokaler

Booking har aldrig været nemmere! Opret egne faciliteter - vaskemaskiner, festlokale, grillen i gården m.v. - og undgå tidskrævende opkald og koordinering med online booking

Guide til andelshaver ved salg af bolig

Mange beboere har aldrig prøvet at sælge en andelsbolig før. Det kan være en ressourcekrævende og nervepirrende proces. Med salgsguiden klarer beboerne trygt processen på egen hånd.

Online indberetning af opgaver

Lad beboerne indberette fejl og mangler direkte til opgavestyringen. Bestyrelsen kan følge med, men slipper for at være mellemled. Viceværten/bestyrelsen afslutter og giver let tilbagemeldinger på opgaverne

Vælg den pakke af services, der giver bedst mening for dig og dine kunder

GRUNDPAKKE

ProBo grundpakken giv dig mange besparelser og serviceforbedringer – med få timers indsats. Del dokumenter, håndter godkendelse af bilag, indhent beboernes kontaktinformationer, send sms, mails og meget andet. 

FULD PAKKE

Med den fulde ProBo pakke får du hele grundpakken – plus visning af økonomiske data opsat efter jeres kontoplan og inkl. scannede bilag.

PLUS PAKKE

Pluspakken giver dig alt fra fuld pakke og dertil moderne touchskærme til opgangene integreret med ProBo. Informationer spejles automatisk på alle enheder, så kommunikationen bliver let og dækker bredere end nogle andre systemer.

Kontakt mig nu og hør mere om, hvordan jeg kan servicere dig og dine ejendomme.